ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

SUPER LEAGUE

Γ' Εθνικη

Α' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

» » ο Δημητρης Εμμανουηλιδης Ψηφιστηκε Καλυτερος Νεος Ποδοσφαιριστης του 2020


ο Βοιωτος Ποδοσφαιριστης ξεκινησε απο τις Ακαδημιες Ιολαος Θηβας
Αναδειχθηκε Κυπελλουχος Βοιωτιας με τον Επαμεινωνδα Λευκτρων το 2016
και στη συνεχεια μεταγραφηκε στην ομαδα Νεων του Παναθηναικου 
το 2020 δοθηκε δανεικος στον Πανιωνιο οπου πραγματοποιησε εντυπωσιακη χρονια 
Επεστρεψε στον Παναθηναικο και πριν 10 ημερες Ανακοινωθηκε απο την Ολλανδικη 
Fortuna Sittarnd

Sporttime .gr
Παρουσιάστηκε ο Εμμανουηλίδης: «Να εξελιχθώ ως παίκτης στη Φορτούνα»

 Ο Δημήτρης Εμμανουηλίδης αναδείχτηκε καλύτερος νέος ποδοσφαιριστής για τη σεζόν 2019-2020 στην εκδήλωση για τα βραβεία του ΠΣΑΠ.

Ο 20χρονος επιθετικός ξεχώρισε για τις επιδόσεις του με τον Πανιώνιο, στον οποίο αγωνίστηκε δανεικός από τον Παναθηναϊκό για έξι μήνες.

Ο Εμμανουηλίδης είχε πέρυσι 26 συμμετοχές στο πρωτάθλημα και στο Κύπελλο με 1.375 λεπτά, σκόραρε 6 γκολ και μοίρασε 2 ασίστ.

Συνυποψήφιοι ήταν οι Χρήστος Τζόλης του ΠΑΟΚ και ο Γιώργος Λιάβας του Παναιτωλικού.

O Δημήτρης Εμμανουηλίδης μίλησε στη Nova για τη βράβευση του:

«Οι πρώτες εντυπώσεις είναι… κρύες. Έχω μπει στον ρυθμό της χώρας. Έχω αρχίσει και συνηθίζω, ενώ έχω και αρκετούς Έλληνες που με βοηθούν στην προσαρμογή. Έχω λίγο χρόνο να προσαρμοστώ για να αποδώσω καλά. Μπορώ να πω ήδη από την πρώτη προπόνηση με φώναζαν… new Γιακουμάκης. Θέλω να κάνω ανάλογη σεζόν με τον Γιακουμάκη, όσο προλαβαίνω.

Το ολλανδικό ποδόσφαιρο είναι επιθετικό. Σίγουρα οι άμυνες είναι πολύ πιο ανοιχτές, κάτι που αγαπούμε εμείς. Έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφαση μου. Θέλω με τα γκολ μου να βοηθήσω την ομάδα.

Μου αρέσει το ποδόσφαιρο εδώ και θα με βοηθήσει η ολλανδική σχολή. Θα ήταν καλή επιλογή να μείνω και να συνεχίσω την καριέρα μου. Από το λίγο που έχω μιλήσει με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, μου είπε πως μπορώ να αγωνιστώ σε όλες τις θέσεις της επίθεσης.

Με το που τελείωσε ο χθεσινός αγώνας έστειλα μήνυμα και τους έδωσα συγχαρητήρια. Η ομάδα είναι πολύ φορμαρισμένη και αυτό φαίνεται. Μου λείπουν όλοι. Με Μπουζούκη, Αθανασακόπουλο και Ιωαννίδη είχα πιο στενή επαφή. Μιλάω καθημερινά μαζί τους.

Όπως έχω πει και μετά το ματς με την ΑΕΛ, μου είχε προκαλέσει μεγάλη συγκίνηση γιατί είχα δεχτεί πολλά μηνύματα και από ανθρώπους του ποδοσφαίρου και από εκείνους που δεν έχουν επαφή με το ποδόσφαιρο. Είναι κάτι πολύ όμορφο.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους δικούς μου ανθρώπους γιατί χωρίς αυτούς δεν θα κρατούσε αυτό το βραβείο. Με ωθεί να συνεχίσω να δουλεύω και να έχω ακόμη περισσότερες διακρίσεις. Να ευχαριστήσω και τον άνθρωπο που βρίσκεται εκεί ψηλά και μου δίνει δύναμη».



«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply