ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

SUPER LEAGUE

Γ' Εθνικη

Α' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

» » Συγκλονησε το Πανελληνιο ο Βοιωτος του Παναθηναικου Δημητρης Εμμανουηλιδης

 Το συγκλονιστικό ξέσπασμα του Δημήτρη Εμμανουηλίδη στον τηλεοπτικό "αέρα" των καναλιών Novasports προκάλεσε πανελλαδική συγκίνηση στο φίλαθλο κοινό. Δεν ήταν μονάχα οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού που τα λόγια και τα δάκρυα του Εμμανουηλίδη για την αδικοχαμένη μητέρα του άγγιξαν τις καρδιές τους, αλλά και οπαδοί άλλων ομάδων. Ακόμα και του "αιώνιου" αντίπαλου! 

Χαρακτηριστικά είναι τα μηνύματα που έλαβε ο 20χρονος επιθετικός στο λογαριασμό που διατηρεί στο instagram, καθώς φίλαθλοι όλων των συλλόγων έσπευσαν να στείλουν ένα μήνυμα συμπαράστασης στον ταλαντούχο ποδοσφαιριστή του Παναθηναϊκού. 

"Μας συγκίνησες απόψε αγόρι μου. Είμαι κι εγώ μαμά και είμαι σίγουρη ότι η μητέρα σου είναι πολύ περήφανη για σένα και σε καμαρώνει από εκεί ψηλά", έγραφε ένα από τα πλέον συγκινητικά μηνύματα στο instagram του Δημήτρη Εμμανουηλίδη, ενώ υπήρξαν μεταξύ άλλων οι εξής αναρτήσεις:

-Μπράβο παικταρά μου από ένα ΠΑΟΚΤΣΗ την κάνεις κάθε μέρα περήφανη την μητέρα σου.

-Μας συγκίνησες αγόρι μου. Από έναν Ολυμπιακό.

-Μας συγκίνησες παλικάρι,να είσαι καλά σου εύχομαι τα καλύτερα. Από έναν οπαδό του Ολυμπιακού!

-Respect φίλε από Ολυμπιακούς

-Είμαστε περήφανοι που πέρασες από τον Πανιώνιο

-Σε αυτά δεν υπάρχουν οπαδικά. Είμαι ΑΕΚ, όμως με συγκίνησες Δημήτρη.  

Πηγη ... Nova , Pella News



«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply