ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

SUPER LEAGUE

Γ' Εθνικη

Α' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

» » Δυσκολα να Ξεκινησουν τα Ερασιτεχνικα Πρωταθληματα Εξεφρασε απο τη Ροδο ο Μαριος Πλακιδας

 Του Κώστα Μόσχοβου

Την πεποίθηση πως δύσκολα θα αρχίσει το πρωτάθλημα εξέφρασε ο Μάριος Πλακίδας. Ο έμπειρος ποδοσφαιριστής του Απόλλων Καλυθιών, μιλώντας στο news12 αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην ανταγωνιστικότητα του Δωδεκανησιακού πρωταθλήματος, αλλά και για τον τραυματισμό που πλέον έχει ξεπεράσει. Χαρακτηριστικά τόνισε τα ακόλουθα:
«Πιστεύω προς το παρόν φαντάζει δύσκολα να επανέλθουμε άμεσα στην αγωνιστική δράση. Ευελπιστώ όμως τουλάχιστον κάποια στιγμή να ξεκινήσουμε έστω τις προπονήσεις. Αν και φαντάζει δύσκολο ακόμα και αν ξεκινήσουμε τον επόμενο μήνα, να ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα. Δυστυχώς είναι αβέβαιο το ποδοσφαιρικό άμεσο μέλλον».

Αναφερόμενος στον τραυματισμό που είχε λίγο πριν από το lockdown, τόνισε τα εξής:
«Είχα στο τελευταίο αγώνα πριν κλείσουμε για την καραντίνα μια θλάση στον δικέφαλο αρκετά βαριά. Δόξα τω θεώ, η αντίδραση της ομάδος ήταν άμεση και αμέσως με έστειλαν σε ένα πάρα πολύ καλό φυσικοθεραπευτή. Επί τη ευκαιρία θέλω να τον ευχαριστήσω για την πολύ καλή συνεργασία που είχαμε, αλλά και για την καλή αποκατάσταση που μου έκανε. Πλέον το έχω ξεπεράσει και νιώθω δυνατός, συνεχίζω να γυμνάζομαι όσο μπορώ μόνος μου και πιστεύω είμαι σε ένα καλό επίπεδο».

Κάνοντας ένα σχόλιο γενικότερο για το πρωτάθλημα της Ρόδου στο οποίο αγωνίζεται τα τελευταία δύο χρόνια είπε:
«Η αλήθεια είναι ότι ερχόμενος εδώ δεν είχα ακούσει ότι θα ήταν πολύ ανταγωνιστικό. Διαπίστωσα όμως ότι όχι μόνο ήταν αρκετά ανταγωνιστικό αλλά και ότι οι περισσότερες ομάδες είναι σε ένα πολύ καλό επίπεδο τόσο αγωνιστικά, όσο και οργανωτικά. Κρίνοντας βέβαια πρώτα απ όλα από την δική μου ομάδα, τον Απόλλων Καλυθιών!».

Μιλώντας για τους στόχους του Απόλλωνα τόνισε:
«Οι στόχοι της ομάδας από την αρχή που ήρθα στην ομάδα είναι οι ίδιοι κάθε χρόνο. Με μαέστρο μας τον κ.Ζουνη, που παρεμπιπτόντως μέσα σε δύο χρόνια έχει διδάξει πώς χτίζονται οι ομάδες, αλλά και την τωρινή διοίκηση, να χτίσουμε ένα υγιές σωματείο με καλή οργάνωση για τα επόμενα χρόνια, που να αποτελείται κυρίως από δικά της παιδιά, και με νεαρούς ποδοσφαιριστές, και καλούς χαρακτήρες ,απ’όλη την Ρόδο. Έτσι ώστε να μπορέσουμε να αποδίδουμε καλό θέμα, καθαρό αλλά και ανταγωνιστικό ποδόσφαιρο και γιατί όχι, στο μέλλον να μπορεί η ομάδα να τροφοδοτεί και τις μεγάλες ομάδες του νησιού που αγωνίζονται στις επαγγελματικές κατηγορίες. Οι προσωπικοί μου στόχοι τώρα είναι να βοηθάω την ομάδα μου με όσα περισσότερα γκολ μπορώ, αλλά και να μεταφέρω με όση εμπειρία έχω στους πιο μικρούς συμπαίκτες μου. Καλή χρονιά και χρόνια πολλά».

πηγη ... News 12

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply