ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

SUPER LEAGUE

Γ' Εθνικη

Α' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

» » Κινδυνευει με Διαλυση ο Α.Σ Λεονταριου Οριστικες Αποφασεις τις Επομενες ημερες

  • Μετα τις Παραιτησεις των Μελων της Διοικησης  του Προεδρου της ομαδας
  •  Γιωργου Βρακα και του Γενικου Γραμματεα Θαναση Μαρινη το Αθλητικο Ποδοσφαιρικο Σωματειο Λεονταριου βρισκεται στα προθυρα της Διαλυσης 
  • και οριστικες Αποφασεις θα παρθουν τις επομενες ημερες
  • Ειχε προηγηθει μετα το ισοπαλο αποτελεσμα με τον ΑΟ Θηβα 0-0 το προηγουμενο Σαββατο 


  • η Παραιτηση του Προπονητου της ομαδας Γιαννη Γερουλια που αφηνε να ενοηθει οτι υπηρχαν μεγαλα προβληματα στα Αποδυτηρια Η ομάδα είναι ανταγωνιστικότατη, παίζει καλό και σωστό ποδόσφαιρο, αλλά, δυστυχώς, έχει άλλα εσωτερικά προβλήματα που δεν έχω συναντήσει σε άλλη ομάδα τόσα χρόνια που είμαι στα γήπεδα. Παίκτες που δεν έχουν χρόνο συμμετοχής ή παίζουν σε άλλη θέση από αυτή που έχουν συνηθίσει, να γκρινιάζουν και να έχουν τάσεις φυγής, πράγμα που θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στη λειτουργικότητα των προπονήσεων.


και Συνεχισαν οι Δηλωσεις του Προεδρου της ομαδας Γιωργου Βρακα 
Δυστυχώς όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν, σοφή κουβέντα.
Ύστερα από ώριμη σκέψη αποφάσισα να παραιτηθώ από τη θέση του Προέδρου της ομάδας.Τεσσερα ωραία χρόνια στο τιμόνι της ομάδας με πολλές προσωπικές και οικονομικές "θυσίες" για τις οποίες δε μετανιώνω ούτε λεπτό, εξάλλου όπως λένε το χόμπι πληρώνεται.Μεσα από το ποδόσφαιρο γνώρισα ανθρώπους και έκανα φίλους, συμπάθειες και θέλω να πιστεύω λίγες αντιπάθειες.Το τελευταίο καιρό ένιωσα ότι δεν εισπράττω το σεβασμό στο βαθμό που θα ήθελα σε αναλογία με αυτά που προσφέρω στην ομάδα και γενικότερα στο άθλημα,με συνέπεια να μη χαίρομαι αυτό που κάνω.Αυτος είναι ο κυριότερος λόγος της παραίτησης.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνοδοιπόρους μου στη διοίκηση, όλους τους ποδοσφαιριστές που πέρασαν από την ομάδα, τους προπονητές που συνεργάστηκα και τη γυναίκα μου που έπλενε τα ρούχα 4 χρόνια.


και του Γενικου Γραμματεα Θαναση Μαρινη
Όταν ενας ανθρωπος φτανει ενα βημα πριν αρχισει να αγνοει θεμελιώδεις κανόνες που η ίδια η ηθική του υπαγορεύει , τότε υπάρχει πρόβλημα. Τη στιγμή που συνειδητοποίεις ότι για πρώτη φορά, μετά από χρόνια στον χώρο του ποδοσφαιρου, εισαι ετοιμος να λειτουργησεις ακριβώς σαν κι αυτούς που ανέκαθεν καταδίκαζες, η αντίστροφη μέτρηση εχει αρχίσει.
Μέσα στα τελευταια 7 χρόνια που είχα την τύχη και την τιμή να είμαι μελος αυτης της ομάδας με την συνεργασία των ανθρώπων που ηταν μαζι και μπροσταρη τον Γιωργο,ο ΑΣ ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ επέστρεψε μετά από χρόνια στην Α ερασιτεχνική μόνο και μόνο για να ζήσει το όνειρο.Όλα αυτά τα χρόνια λοιπόν σημασία δεν ειχε μονο το ταξίδι ούτε ο προορισμός αλλά ο οδηγός (και ο ΓΙΩΡΓΟΣ ηταν καλος και δυνατος)με τους συνοδηγους….Ζήσαμε έντονες στιγμές με χαρές και λύπες.
Γνώρισα ολο αυτο τον καιρό εξαιρετικους ανθρωπους,εκανα φιλιες...καποιους ισως τους στενοχωρησα χωρις προθεση φυσικα και τους ζητω συγνωμη.
Καποιοι με πληγωσαν αλλα δεν τους κρατω κακια,αλλα δεν θα απολογηθω κιολας.
ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΑ..ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΠΕΤΡΕΠΑΝ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΟΥ,ΞΕΡΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ,ΑΛΛΑ ΤΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΣΑ..ΤΟΣΟ ΕΔΩΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕΤΕΡΙΖΙ,ΩΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ.ΑΥΤΟ ΕΠΙΤΕΥΧΘΗΚΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ...ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ
Εκλαψα για αυτην την ομαδα,γελασα,πικραθηκα,στερηθηκα οσα ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΑΝΑΓΚΗ αλλα το εκανα με ολη μου την καρδια και με γνωμονα την αγαπη μου για τον ΑΣΛ.
Ποτε δεν διεκδικησα δαφνες...ημουν εκει πιστος στρατιωτης της ομαδας που αγαπω και δεν θα παψω ποτε να την αγαπω.
Δεν θα μπω σε αναλύσεις και περιττολογίες,οσοι ηταν μελη αυτης της ομαδας ξερουν καλα τι εχει συμβει τις τελευταιες μερες και οδηγηθηκαμε στην σημερινη εξελιξη,εγω εχω καθαρη την συνειδηση μου απεναντι σε ολους ....ορισμενοι απο εσας αληθεια την εχετε καθαρη;.....κοιταξτε στον καθρεφτη....αφου δεν νιωθατε καλα με εμας πηγαιντε αλλου να βρειτε την Ιθακη σας....η ιστορία του καθενός είναι ξεχωριστή και γραμμένη από τον ίδιο, με τα σωστά και τα λάθη του.
Να ευχαριστησω θερμα τους συνοδοιπορους μου στην διοικηση και ιδιαιτερα τον προεδρο και καλο φιλο ΓΙΩΡΓΟ ΒΡΑΚΑ,τους παραγοντες της ΕΠΣΒ,τους διαιτητες (αν και καποιες φορες ημουν σκληρος μαζι τους),του ποδοσφαιριστες που περασαν ολα αυτα τα χρονια απο την ομαδα,τους τεχνικους ,τους αντιπαλους,οσους βοηθησαν οικονομικα την ομαδα αυτα τα χρονια,αλλα και αυτους που με πικραναν,κατι εμαθα και απο αυτους και φυσικα τους λιγοστους αλλα αγνους φιλαθλους της ομαδας που μας συμπαρασταθηκαν ολα αυτα τα χρονια.
Κυριοι ηταν μεγαλη μου τιμη να υπηρετησω αυτη την ομαδα.
Υ.Γ.Αποχαιρετισμος με ενα βιντεακι..η συνηθεια που εγινε λατρεια.

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply