ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

SUPER LEAGUE

Γ' Εθνικη

Α' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

» » Παρελθον απο τον ΠΑΣ Κιθαιρων Καπαρελλιου και ο Σωτηρης Παπαναστασιου

Ένας ποδοσφαιρικος κύκλος από τη θέση του προπονητή κλείνει μετά από επτά χρόνια παρουσίας στον πάγκο του ΠΑΣ ΚΙΘΑΙΡΩΝ ΚΑΠΑΡΕΛΛΙΟΥ.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις τρεις διοικήσεις με προέδρους τον κο Στοιχειό Κώστα, τον κο Κατσάρα Στάθη και τον κο Γεωργίου Κώστα για την τιμή που μου έκαναν να είμαι προπονήτης της ιστορικής ομάδας του ΚΑΠΑΡΕΛΛΙΟΥ, για την άψογη συνεργασία και την εμπιστοσύνη που έδειξαν όλα αυτά τα χρόνια προς το πρόσωπο μου.
Αρωγός, συνοδοιπόρος όλα αυτά τα χρόνια , ο αγνός φίλαθλος του ΚΑΠΑΡΕΛΛΙΟΥ που ήταν δίπλα στην ομάδα στις δύσκολες στιγμές και που προσωπικά με περιέβαλε με πολύ αγάπη.
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω και να εκφράσω τον σεβασμό μου σε όλα τα παιδιά, τους αθλήτες που συνεργάστηκα αυτά τα χρόνια, τους πραγματικούς πρωταγωνιστές που έφεραν τις επιτυχίες της ομάδας και που κάθε χρόνο μετουσίωναν την ομάδα του ΠΑΣ ΚΙΘΑΙΡΩΝ σε πραγματική ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!!!
Σας ευχαριστώ για την προσφορά σας στο σύλλογο ... και σε εμένα προσωπικά που προπονητικά με κάνατε «ΜΑΓΚΑ».
ΚΑΠΑΡΕΛΛΙ - ΠΑΣ ΚΙΘΑΙΡΩΝ μου, σε ευχαριστώ για αυτό το καταπληκτικό ταξίδι, σου εύχομαι ότι καλύτερο με πολλές επιτυχίες !!!

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply