ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

SUPER LEAGUE

Γ' Εθνικη

Α' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

» »Unlabelled » Θανασης Βυλλιωτης ... Αναλαμβανω την Ευθυνη για τον Υποβιβασμο του ΑΟ Θηβα

Δεν είναι ώρα ούτε για ευθύνες ούτε για δικαιολογίες, εξάλλου στις αποτυχίες πάντα φταίει ένας και στην συγκεκριμένη περίπτωση την ευθύνη την έχω αποκλειστικά εγώ. Δυστυχώς η ομάδα μετά από δυο χρόνια στην Γ΄ Εθνική σήμερα υποβιβάστηκε στα τοπικά πρωταθλήματα. Θα τα πούμε όλα όταν θα έρθει η γενική συνέλευση. Η ομάδα αυτή ήταν είναι και θα είναι η μεγαλύτερη ομάδα της πόλης σε οποία κατηγορία κι αν αγωνίζεται και πρέπει να αγκαλιαστεί από ανθρώπους που την αγαπάνε. Εγώ προσωπικά μετά από πίεση και υποσχέσεις ανέλαβα το καλοκαίρι την ομάδα με σκοπό να συμμετάσχει κανονικά στο πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής κάτι που θεώρησα υποχρέωση μου μετά από όλα όσα έγιναν. Σήμερα όμως νιώθω την υποχρέωση πως πρέπει να φύγω από αυτή την ομάδα γιατί η παρουσία μου έχει κουράσει από ότι φαίνεται και δεν κάνει καλό πλέον στην ομάδα μας. Μέσα μου νιώθω ότι πρόσφερα ότι μπορούσα δυστυχώς όμως δεν τα κατάφερα. Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω δημόσια την οικογένεια της ΠΑΕ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ για την μεγάλη βοήθεια και υποστήριξη στην προσπάθεια που έκανε η ομάδα μας όλη την χρόνια. Εύχομαι η ομάδα μας άμεσα να βρει τον δρόμο της και ο υποβιβασμός αυτός να είναι μια μικρή παρένθεση. Θα είμαι πάντα δίπλα σε όποιον χρειαστεί κάτι για το καλό της ομάδας.

Με τιμή

Θανάσης Βυλλιώτης

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply