ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

SUPER LEAGUE

Γ' Εθνικη

Α' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

» »Unlabelled » η Χριστινα Κολλια Αποχαιρετα τις Ελπιδες Καρδιτσας και ετοιμαζεται για Νεο Λιμανι !!!

elpides karditsas - paok 2015-16 (9)

Τη συνεργασία της με τις Ελπίδες Καρδίτσας ολοκλήρωσε η Χριστίνα Κόλλια.
Μετά από τέσσερα χρόνια παρουσίας της στην ομάδα της Καρδίτσας, η διεθνής μέσος θα αλλάξει φανέλα, απευθύνοντας με επιστολή της στο KarditsaSpotiva ευχαριστήριο για τις εμπειρίες που έζησε στο συγκρότημα του Τάκη Κουτσονάσιου.
Αναλυτικά:
«Τέσσερα χρόνια μεγάλης προσπάθειας γεμάτα λύπες και χαρές έφτασαν στο τέλος τους. Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στις συμπαίκτριες μου αλλά και σε όλους όσους βοήθησαν την ομάδα και εμένα προσωπικά. Φεύγω κερδισμένη, καθώς οι θετικές εμπειρίες που αποκόμισα αλλά και οι αρνητικές θα αποτελέσουν για εμένα σπουδαία εφόδια για τη μετέπειτα πορεία μου εντός και εκτός γηπέδου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως και τον προπονητή μου Τάκη Κουτσονάσιο που μου έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστώ στις Ελπίδες και υπό την καθοδήγησή του να φτάσω στο επίπεδο που βρίσκομαι αυτή τη στιγμή. Εύχομαι καλή συνέχεια σε όλους…Εις το επανιδείν…»
Να τονίσουμε ότι η Κόλλια είναι 21 ετών και κατάγεται από τη Θήβα, έχοντας αγωνιστεί σε Ατρόμητο Σχηματαρίου και Αβαντίδες Χαλκίδας σε Α’ και Β’ Εθνική, πριν κάνει το ποδοσφαιρικό της άλμα για της Ελπίδες το 2012. Παράλληλα, η νεαρή μέσος εκπλήρωνε τις φοιτητικές της υποχρεώσεις στη Λάρισα και με την Καρδιτσιώτικη ομάδα αναδείχτηκε τρεις φορές δευτεραθλήτρια Ελλάδος και μία φορά φιναλίστ του κυπέλλου τη σεζόν 2012-13.
Επίσης, η Κόλλια αποτελεί σταθερή επιλογή στις κλήσεις της Εθνικής Γυναικών τα τελευταία τρία χρόνια, έχοντας αγωνιστεί και στα ανταπτυξιακά αντιπροσωπευτικά συγκροτήματα.

Karditsa Spotiva

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply