ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

SUPER LEAGUE

Γ' Εθνικη

Α' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

» »Unlabelled » Αλεκος Ανυφαντης ...Φευγω με τις Καλυτερες Αναμνησεις απο τον ΑΟ Θηβα !!!


Μετα από πάρα πολλά χρόνια παρουσίας μου στη ομάδα της Θήβας τα περισσότερα κιόλας αρχηγός της ομάδας νομίζω ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να αποχωρήσω,φεύγω με τις καλύτερες αναμνήσεις από μια ομάδα που αγάπησα και έγινε οικογένεια μου θέλω να ευχαριστήσω όλες τις διοικήσεις με τις οποίες συνεργάστηκα, όλους τους προπονητές άλλα ένα μεγάλο ευχαριστώ θέλω να πω στο φίλαθλο κόσμο του ΑΟ Θήβα για την αγάπη που μου δώσανε κ την αναγνώριση στο πρόσωπο μου. Εύχομαι η ομάδα να βρει το δρόμο της και γρήγορα να επιστρέψει εκεί που ανήκει. Για την νέα μου ομάδα θεωρώ ότι ήταν υποχρέωση μου να επιστρέψω και να κλείσω την καριέρα μου στην ομάδα της γενέτειρας μου την Αναγέννηση Σχηματαρίου. Πιστεύω ότι έχω ακόμα να προσφέρω στο ποδόσφαιρο και ελπίζω να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Καλή ποδοσφαιρική χρονιά να έχουμε και πάνω απ' όλα υγεία σε όλους τους ποδοσφαιριστές
Αλέξανδρος Ανυφαντής


Ο πρόεδρος του ΑΟ ΘΗΒΑ Θανάσης Βυλλιώτης δήλωσε για τον Αλέξανδρο Ανυφαντή:
Θέλω να ευχαριστήσω τον Αλέκο για την 5χρονη προσφαρά του στην ομάδα αφού ήρθε σε μια δύσκολη συγκυρία για τον σύλλογο και ήταν απο τους λίγους που δεν πήδησε απο το καράβι στα πολύ δύσκολα. Είναι ένας ποδοσαφιριστής που αγάπησε και τίμησε την φανέλα του συλλόγου και καταφέραμε να πανγυρίσουμε το περυνό νταμπλ και ήταν απο τους φυσικούς ηγέτες της ομάδας μέσα και έξω απο τα αποδυτήρια. Ο Αλέκος είχε τεράστια προσφορά και πιο παλιά οταν η ομάδα ανέβηκε στην Γ΄ Εθνική κατηγορία πριν απο δέκα χρόνια περίπου. Τέλος θέλω να πω οτι ήταν αρχηγός με όλη την σημασία της λέξεως, να εχει υγεία και να πετύχει τους στόχους του με την νέα του ομάδα και η πόρτα του ΑΟ ΘΗΒΑ είναι παντα ανοιχτή όποτε αυτος θελήσει να επιστρέψει.
Αθανάσιος Βυλλιώτης

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply