ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

SUPER LEAGUE

Γ' Εθνικη

Α' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

» »Unlabelled » Στην Ανάβαση Ριτσώνας οι θηβαίοι Σταματόπουλος Φώτης και Ζυγογιάννης Ντίνος





































Στην δημοφιλής ανάβαση ριτσώνας στις 8-9 μάρτιου 2014 θα συμμετέχουν 2 θηβαίοι οδηγοι αγώνων, ο 27χρονος Σταματόπουλος Φώτης θα οδηγησει ενα Peugeot 106 grA στην δυνατή κατηγορια Α έως 1600cc, ενώ ο Ντίνος Ζυγογιάννης ενα Audi A3 στην FORMULA SALOUN Turbo κοντράρωτας τα πολύ δυνατα αυτοκίνητα της κατηγορίας.Καλείται ολος ο Φίλαθλος κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού και οχι μόνο της πόλης μας να στηρίξει την προσπάθεια των 2 οδηγών.Το Σαββάτο 8 Μαρτίου ειναι τα ελεύθερα δοκιμαστικά ενω την Κυριακή 9 Μαρτίου και ωρα 10.00πμ ειναι ο επίσημος αγώνας.Χορηγοί στην προσπάθεια τους ειναι:



Το ιδιωτικό ΚΤΕΟ Χαλκίδας-Θήβας Μιχάλης Θαλάσσης Η εταιρεία εμποριας αυτοκινήτων “Auto Stamatopoulos”
Η εταιρεία “Λάντζας pilot shop ΕΛΑΣΤΙΚΑ” Το καφέ “The Coffe Shop” Το πρατήριο υγρών καυσίμων “BP Tommy's” Η εταιρεία ανακύκλωσης αυτοκινήτων “Γλύκας Σκραπ Ε.Π.Ε” Ενω την τεχνική υποστηρίξη των αυτοκινήτων εχει αναλάβει η “Dino Motorsport” συνεργείο αυτοκινήτων στην Θήβα.
Σταματόπουλος Φώτης: “Ειναι ο 2ος μόλις αγώνας που λαμβάνω μέρος μιας και ειμαι νέος αγωνιζόμενος,η συμμετοχή μου στην ανάβαση ριτσώνας είναι ενα όνειρο που πραγματοποιήτε για μένα.Ελπίζω ο καιρός να μην μας χαλάσει των αγώνα.έυχομαι σε όλους τους συναθλητές-αγωνιζόμενους να εχουν εναν καλό αγώνα με υγιή ανταγωνισμό και χωρις ζημιές οπως επίσης και πάνω απ όλα να έχουμε καλό τερματισμό.Εγώ σαν οδηγός προσπαθώ να βελτιώνομαι αγώνα με τον αγώνα για να γίνομαι ποίο ανταγωνιστίκος,οπως επίσης και το αμάξι μου αγώνα με αγώνα εξεσελίσετε και βελτιώνετε σταδιακά και αυτό.Θέλω να πώ ενα μεγάλο ευχαριστώ για την πολύτιμη οικονομική βοήθεια τους,στους χορηγούς μου ΙΚΤΕΟ Χαλκίδας-Θήβας Μιχάλης Θαλάσσης και στην Λάντζας Pilot Shop όπως επίσης θέλω να ευχαριστίσω τον Ντινο Ζυγογγίαννη για την άψογη ετοιμασία του αυτοκινήτου μου, τον πατέρα μου Δημήτρη που είναι δίπλα μου σε καθε προσπάθεια μου και τους φίλους μου που είναι επίσης δίπλα μου”
































«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply