ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

SUPER LEAGUE

Γ' Εθνικη

Α' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

» »Unlabelled » Βασιλης Κωτσου..... Με τιμησε η Προταση του ΑΣΑ Παρνασσου Αραχωβας

Βασιλης Κωτσου  Ποδοσφαιριστης του ΠΑΟΚ Κυριακιου


Με τιμησε ιδιαιτερα η Προταση του ΑΣΑ Παρνασσος Αραχωβας 
προς το Σωματειο μου να μεταγραφω στην ομαδα τους
Ηθελα να ευχαριστησω τον Σταθη και τον Θωμα Γιαννελο 
για την τιμη που μου εκαναν
ο τροπος που το χειριστηκαν με χαροποιει ιδιαιτερα
η Προταση ηταν συμφερουσα για ολες τις πλευρες
Στις συζητησεις που εκανα με το Σωματειο μου αποφασισαμε 
για λογους ηθικης ταξης προς τους συμπαικτες μου και τον προπονητη μου 
να παραμεινω στο Σωματειο του ΠΑΟΚ Κυριακιου και να συνεχισουμε ολοι μαζι 
το εργο που ξεκινησαμε
Θελω να ευχαριστησω την Διοικηση του ΑΣΑ Παρνασσος Αραχωβας 
που με τιμησε και πιστευω να εκπληρωσουν τους στοχους τους.

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply