ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

SUPER LEAGUE

Γ' Εθνικη

Α' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

» »Unlabelled » ο Πρωταθλητης στο Ακοντιο Σπυρος Λεμπεσης Αποκλειστικα στο Thiva spor


ο Πρωταθλητης μας στο Ακοντιο Σπυρος Λεμπεσης
 πετυχε Φετεινη Επιδοση στη Λευκωσια  83,02  επιασε το οριο
και  προετοιμαζεται για τους Πανευρωπαικους
Αγωνες Στιβου στο Ελσινγκι 27 Ιουνιου
και αμεσως μετα θα βρεθει στους Ολυμπιακους Αγωνες του Λονδινου

η Καμερα του '' Thiva Spor '' βρεθηκε κοντα στον πρωταθλητη μας
 σε μια αποκλειστικη συνεντευξη
Γεννηθηκα στο Μαυρομματι στις 30-5-87
και το Ακοντιο μου το εμαθε ο θειος μου Γιωργος Λεμπεσης
που ειναι στο Σικαγο
με ενα καλαμι που ειχαμε στην αυλη

σε ηλικια 14 ετων γραφτηκα στην ΑΓΕ Βοιωτιας με προπονητη τον
Θοδωρη Ξυδωνα που μου εμαθε τον Πρωταθλητισμο
οι προπονησεις μας γινοντας στο Γηπεδο Αλιαρτου και κερδισα μαζι του
3η θεση στο Ευρωπαικο Πρωταθλημα
και 2η στου Μεσογειακους του 2010
Περυσι εκανα μεταγραφη στον Τριτωνα Θεσσαλονικης
και εχω προπονητη τον Αντωνη Παπαδημητριου

Προπονητη των Πρωταθλητων  μαζι του εφτασα φετος
στο 83.02 της Λευκωσιας που μου δινει το δικαιωμα Συμμετοχης στους
 Πανευρωπαικους του Ελσινγκι απο 27 Ιουνιου εως 3 Ιουλιου
και αμεσως μετα Συμμετοχη στους Ουμπιακους Αγωνες του Λονδινου
Ειμαι σε καλη κατασταση και θα προσπαθησω για το καλυτερο
ευχαριστω την οικογενεια μου και ολους τους ανθρωπους
που με στηριξαν

ο Καθηγητης Στιβου Σπυρος Μπεκρης ειπε για τον Πρωταθλητη
δεν του χαρισε κανενας τιποτα
καθε μερα  με την πολυ δουλεια κερδιζει και δειχνει την αξια του στου Αγωνες
φετος τον βοηθησε παρα πολυ η ηρεμια που βρηκε στο Δημοτικο Σταδιο Θηβας.


«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply