ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

SUPER LEAGUE

Γ' Εθνικη

Α' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

» »Unlabelled » ΑΟ ΘΗΒΑ ...Παραιτησεις Μελων Διοικητικου Συμβουλιου


Δυσκολες ωρες για τον του Αθλητικο Ομιλο Θηβας 
Λιγες ωρες μετα τη λυση Συνεργασιας με τον Προπονητη της ομαδας 
Δημητρη Αντωνοπουλο δυο πρωτοκλασατα Μελη του Διοικητικου Συμβουλιου δηλωσαν τις παραιτησεις τους με αποτελεσμα το Ιστορικο Σωματειο να διεπεται απο σφοδρη κριση με το μελλον του να θεωρειται αβεβαιο
ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΕΛΟΣ Δ.Σ ΑΟ ΘΗΒΑ
Θα ήθελα με την παρούσα επιστολή να σας ανακοινώσω την παραίτηση μου απο το Δ.Σ. του ΑΟ ΘΗΒΑ λόγω σοβαρών επαγγελματικών υποχρεώσεων οι οποίες δεν με αφήνουν να ασχοληθώ όπως θα έπρεπε με τον σύλλογο! Θα ήθελα να ευχηθώ καλή συνέχεια στο Δ.Σ να φέρει σε πέρας το δύσκολο έργο που έχει μπροστά του και είμαι πολύ ευτυχείς που συνεργαστηκα μαζί τους αυτό το διάστημα καθώς και με όλους τους ποδοσφαιριστές και προπονητές.
Τέλος εύχομαι Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους και το 2020 να είναι καλύτερο για την ομάδα της πόλης τον ΑΟ ΘΗΒΑ!   
Με τιμη

ΣΤΑΜΕΛΟΥ ΒΑΣΩ ΜΕΛΟΣ Δ.Σ ΑΟ ΘΗΒΑ
Και εγώ με την σειρά μου θέλω να ανακοινώσω την παραίτηση μου απο το Δ.Σ. του Α.Ο.ΘΗΒΑ διότι όλες οι αποφάσεις που πάρθηκαν έγιναν από 2 με 3 ατομα χωρίς να συμμετέχω,χωρις να συγκαλείται Δ.Σ. και χωρίς να ενημερώνομαι για την πορεία της ομάδας όπως έπρεπε.Τέλος θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που στήριξε και στηρίζει την ομάδα,όπως και τους ποδοσφαιριστές και προπονητές για αυτή την συνεργασία που είχαμε.Και εύχομαι χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε ολους.
ΜΕ ΤΙΜΗ





«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply