ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

SUPER LEAGUE

Γ' Εθνικη

Α' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

» »Unlabelled » AO ΘΗΒΑ ... Ειμαστε υπερηφανοι για την ομαδα μας δηλωνει ο Προεδρος Θανασης Βυλλιωτης

Επειδή σ αυτή την πόλη ξεχνάμε εύκολα και δεν εκτιμούν κάποιοι την αγάπη
 και το μεράκι κάποιων για την ομάδα και επειδή μας κατηγορούν πως την ομάδα 
την καταντήσαμε τσίρκο 
ας τους θυμίσω πως στα τελευταία 3 χρόνια η ομάδα έχει καταφέρει πολλά και εγώ 
σαν πρόεδρος νιώθω υπερήφανος που στο τέλος της περιόδου αφήνω αυτή την ομάδα έχοντας 2 πρωταθλήματα,1 κύπελλο,άνοδο στην γ εθνική μέσω μπαράζ 
και μάλιστα αήττητη και έχοντας εξασφαλίσει μια άνετη παραμονή στην γ εθνική με το μικρότερο μπατζετ της κατηγορίας!!!

Αποτέλεσμα εικόνας για βυλλιωτης  θανασης θηβα
το πιο σημαντικό όμως είναι ότι μπορώ και κοιτάω όλους τους προπονητές
 και τους ποδοσφαιριστές στα ματια γιατί ποτέ δεν τους είπα να κάτσουν να χάσουν
 (όπως κάποιοι καραγκιόζηδες λένε) ή να φέρουν ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα!!!

 Στο γήπεδο έρχονται κάποιοι μόνο και μόνο για να λοιδορίσουν εμένα και τους συνεργάτες μου στην Διοίκηση λέγοντας πως στήνουμε παιχνίδια και ότι τα χρήματα τα βάζουν άλλοι όποιος έχει αποδείξεις να πάει στον εισαγγελέα όπως και εγώ θα κάνω από εδώ και πέρα 

για αποδειχτούν αυτά που λένε.

 Η ομάδα έχει σωθεί και δηλώνω ότι  με το τέλος της περιόδου εγώ και οι συνεργάτες 
μου θα αποχωρήσουμε από το Δ.Σ. 
και μπορεί ο καθένας να έρθει να πάρει την ομάδα χωρίς να δώσει 1 ευρώ 
στις 21 Μαΐου που τελειώνει το πρωτάθλημα είναι το τέλος της δικής μου προεδρίας.






«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply