ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

SUPER LEAGUE

Γ' Εθνικη

Α' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

» »Unlabelled » Mε τις Ευχες ολων Αναχωρει για το Βελιγραδι ο Πρωταθλητης Σφαιροβολιας του Γ.Σ Πινδαρος Θηβας Μιχαλης Σταματογιαννης

Στο Βελιγράδι θα ταξιδέψουν την Πέμπτη (2 Mαρτιου  08.00 πτήση Aegean)
 ο Μιχάλης Σταματόγιαννης του Γ.Σ Πινδαρος Θηβας  και ο Εμμανουήλ Καραλής, προκειμένου να ενσωματωθούν με την υπόλοιπη αποστολή, που θα αγωνιστεί στο 34ο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κλειστου Στιβου του Βελιγραδίου.
Αποτέλεσμα εικόνας για σταματογιαννης
Ο έμπειρος πρωταθλητής της σφαιροβολίας Μιχάλης Σταματόγιαννης του Γυμναστικου Συλλογου Πινδαρος Θηβας μετέχει για πρώτη φορά σε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού παρότι βρέθηκε αρκετές φορές στο παρελθόν πολυ κοντα
«Όπως συμβαίνει συνήθως με τη σφαιροβολία, το επίπεδο είναι πολύ υψηλό. Πέρα από από έναν με δύο αθλητές, που φαίνεται να ξεχωρίζουν, οι υπόλοιποι είναι στο ίδιο υψηλό επίπεδο. Έχω προετοιμαστεί κατάλληλα, έχω κάνει προπόνηση πρωί, προκειμένου να συνηθίσω την ώρα του αγώνα και θα παλέψω για την καλύτερη δυνατή παρουσία», είπε ο έμπειρος σφαιροβόλος και συμπλήρωσε: 
«Μιλάμε για έναν τελικό με οχτώ συμμετοχές, αυτό από μόνο του ανεβάζει το βαθμό δυσκολίας. Σε κάθε περίπτωση δεν ξέρεις πως θα πάει ο αγώνας, αυτό που θέλεις απλά είναι να είσαι στους οχτώ καλύτερους ανεξάρτητα με την επίδοση που θα πετύχεις». 
Ο προκριματικός της σφαιροβολίας θα γίνει το Σάββατο (4 Μαρτιου ) στις 12.00 το μεσημέρι. 
Ο Σταματόγιαννης έχει πετύχει φέτος 20,22 μ.,ενώ το ατομικό του ρεκόρ (αλλά και πανελλήνιο και το μοιράζεται με τον Νίκο Σκαρβέλη) είναι 20,36 μέτρα.
Ο Καραλής θα αγωνιστεί την Παρασκευή (3/3) στον απευθείας τελικό του επί κοντώ και με 5,70 μ. έχει την πέμπτη επίδοση ανάμεσα στους μετέχοντες.
«Είμαι πολύ χαρούμενος γα την πρώτη μου συμμετοχή σε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ανδρών. Θέλω να χαρώ τον αγώνα μου, να απολαύσω κάθε λεπτό του και να κυνηγήσω το καλύτερο δυνατό. Πάντοτε ο στόχος μου είναι να κοιτάζω την τεχνική μου, καθώς μέσα από αυτήν επιτυγχάνω τις καλές επιδόσεις. Σε έναν αγώνα πάντα επιδιώκεις να κάνεις την υπέρβαση, να ξεπερνάς τον εαυτό σου, όμως, η συμμετοχή σε έναν τελικό μεγάλης διοργάνωσης είναι μεγάλη υπόθεση και για εμένα είναι πολύ σημαντικό ότι θα είμαι εκεί», είπε ο νεαρός για τον αγώνα του Βελιγραδίου. Ο άλτης του Βασίλη Μεγαλοοικονόμου στο Βελιγράδι θα βρεθεί αντιμέτωπος με σπουδαίους επικοντιστές. «Με τους περισσότερους έχω ήδη αγωνιστεί σε μίτινγκ στο εξωτερικό. Έχω εξοικειωθεί με την εικόνα τους και την παρουσία τους. Με ενθουσιάζει η ιδέα, ότι θα είμαι σε έναν αγώνα με τόσο σπουδαίους αθλητές, όμως, δεν με φοβίζει», κατέληξε.
Πηγη ... ΣΕΓΑΣ


«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply