ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

SUPER LEAGUE

Γ' Εθνικη

Α' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

» »Unlabelled » η Διεθνης Θηβαια Χριστινα Κολλια στη ΑΕ Λαρισας

Ένα «αστέρι» στην ΑΕΛ
Μία πολύ μεγάλη μεταγραφική κίνηση πραγματοποίησε η ΑΕΛ, κάνοντας δική της την διεθνή με τα ελληνικά χρώματα Χριστίνα Κόλλια.
Η νεαρή Θηβαία που αγωνίζεται στα Χαφ, βασικό στέλεχος της Εθνικής Γυναικών, έχοντας πολύ μεγάλη εμπειρία με πολλές συμμετοχές και γκολ στην Α’ Εθνική με τις Ελπίδες Καρδίτσας αλλά και με την Χαλκίδα, αποτελεί την πρώτη εντυπωσιακή κίνηση της ΑΕΛ στην προσπάθεια της ομάδας να ενισχυθεί ενόψει της συμμετοχής της στην Α’ Εθνική.
Στις πρώτες της δηλώσεις μας είπε:
«Είμαι πολύ χαρούμενη που έρχομαι σε ένα μεγάλο Σωματείο όπως η ΑΕΛ και πως για όσο χρονικό διάστημα θα φοράω την φανέλα της θα δίνω τον καλύτερό μου εαυτό προκειμένου η ομάδα να πετυχαίνει τους στόχους της και τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας που με εμπιστεύτηκαν και ελπίζω να φανώ αντάξια των προσδοκιών.»
Επίσης η νεαρή άσος εξέδωσε ευχαριστήριο για την προηγούμενη ομάδα της και τον τεχνικό Τάκη Κουτσονάσιο.
«Τέσσερα χρόνια μεγάλης προσπάθειας γεμάτα λύπες και χαρές έφτασαν στο τέλος τους. Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στις συμπαίκτριες μου αλλά και σε όλους όσους βοήθησαν την ομάδα και εμένα προσωπικά. Φεύγω κερδισμένη, καθώς οι θετικές εμπειρίες που αποκόμισα αλλά και οι αρνητικές θα αποτελέσουν για εμένα σπουδαία εφόδια για τη μετέπειτα πορεία μου εντός και εκτός γηπέδου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως και τον προπονητή μου Τάκη Κουτσονάσιο που μου έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστώ στις Ελπίδες.
Εύχομαι καλή συνέχεια σε όλους. Εις το επανιδείν»
Η ΑΕΛ οφείλει να ευχαριστήσει την διοίκηση της ομάδας Ελπίδες Καρδίτσας και ειδικά τον κ. Τάκη Κουτσονάσιο για την συνεργασία του.
Η συνέχεια στα μεταγραφικά της ΑΕΛ αναμένεται να είναι το ίδιο εντυπωσιακή με προσθήκες έμπειρων αλλά και κάποιων ταλαντούχων νεαρών παικτριών σε θέσεις που η ομάδα έχει ανάγκη από ενίσχυση.

πηγη  e-ael.gr

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply