ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

SUPER LEAGUE

Γ' Εθνικη

Α' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

» »Unlabelled » Πανετοιμοι στη Θηβα για τον Μεγαλο Τελικο Κυπελλου Βοιωτιας

ΑΟ ΘΗΒΑ 2014-2015

ολοι ετοιμοι στη Θηβα για τον Μεγαλο Τελικο Κυπελλου Βοιωτιας
που θα διεξαχθει την Τεταρτη 18 Φεβρουαριου στις 3.00 μ.μ
στις Εγκαταστασεις της ΕΠΣ Βοιωτιας στον Αγιο Σπυριδωνα
ΠΑΟΚ Κοκκινου - ΑΟ Θηβα

ηταν Ανοιξη του  2004 οταν ο ΑΟ Θηβα στεφοταν Κυπελλουχος Βοιωτιας
Νικωντας στον Τελικο 3-0 τον Παρνασσο Αραχωβας
Πρεοεδρος της ομαδας ηταν ο Αειμνηστος Παρης Βυλλιωτης

Σημερα στα ηνια της ομαδας ειναι ο γιος του Θανασης Βυλλιωτης
που ειπε στο Θηβα Spor
προσπαθησαμε με τους συνεργατες μου  ολο αυτο το διαστημα να φτασουμε την ομαδα
σε ανωτερο επιπεδο ειμαι σιγουρος οτι ολα τα παιδια θα ανταποκριθουν
στις συνθηκες του Τελικου και θα μας χαρισουν το Τροπαιο
το χρωσταμε στους φιλους της ομαδας που εχουν χρονια να χαρουν ενα τιτλο !!!

ο Προπονητης της ομαδας Τακης Πλατης ειπε στο Θηβα Spor
ειμαι απολυτα ικανοποιημενος που εχω ολα τα παιδια στην διαθεση μου
βλεπω οτι εχουν διψα να κατακτησουν το τροπαιο
θα κανουμε οτι ειναι δυνατον να ευχαριστησουμε τους ανθρωπους που ειναι διπλα μας
και μας λυνουν καθε προβλημα και τους φιλους της ομαδας
που μας ακολουθουν παντου και αρκετα χρονια να χαρουν τιτλους

*** Τα Λεωφορεια για τον Μεγαλο Τελικο θα Αναχωρησουν στις 13.30 μ.μ
απο το Τουριστικο Γραφειο TSOTRAS TRAVEL


«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply